OTEVŘI OČI

10:23

Ahoj,

můj první příspěvek měl celkem úspěch a za den blog zobrazilo 600 lidí a to jsem opravdu nečekala! Takže moc děkuju!

Poslední dobou jsem se hodně dívala kolem sebe a spousta lidí a věcí mně tak nějak otevřelo oči a vidím všechno jinak. A dnes jsem vám chtěla napsat moje pocity,jak co vidím,atd..
Nedávno jsem šla parkem a potkala jsem jednu ženu s mužem,jak se hádají. U nás ve městě jsou dá se říct "populární",jak tu pořád chodí,řvou na sebe a nadávají si. Někdy je to fakt vtipný,ale když se nad tím zamyslím,tak je to spíš k pláči. 
Proč ti dva spolu tráví čas,když si už léta nerozumí? Možná je něco svazuje,nebo to je kvůli někomu,ale člověk se někdy nemůže pořád ohlížet na ostatní,protože nikam nedojde. 
Za krátkých 14 let,co jsem tady na tomhle světě jsem už poznala hodně lidí,co se skrývalo za někým jiným a zklamali mě,jenže já si to v tu chvíli neuvědomovala a stále jim věřila. Nad vším co vidíte se musíte zamyslet,protože oči vám lžou. Samozřejmě,že nikdo není bezchybný,každý někdy udělal chybu,ale ty chyby posílili naše kroky!
Já třeba za sebe můžu říct,že jsem v lidech už poměrně ztratila důvěru a málokdy se s něčím svěřuji (kromě rodiny). Bohužel,všem se věřit nedá. Proto není důležité mít hodně přátel,ale mít klidně toho jediného pravého. Není třeba být milován široce,ale hluboce. 
Ale jedno mě stále zajímá..

Proč si dobří lidé vybírají ty špatné?
Protože přijímáme tu lásku,kterou si myslíme, že si ji zasloužíme.- Ten,kdo stojí v koutě. 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Skvělý článek ❤️
    http://nikolavanharova.blog.cz/1510/get-ready-with-me-fall-edition

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, že jsi mi ty oči otevřela:))

    OdpovědětVymazat
  3. Jani zase mi to příjde jako od Penny :)
    Moc pěkně napsané :)

    OdpovědětVymazat
  4. Strašne pekne si to napísala. Bohužiaľ je pravda , že nie každému môžeme veriť , ale podľa mňa je to tak lepšie. Keď nebudeme ľuďom veriť , tak aspoň nebudeme čakať , že nás nikdy nesklamú . Je vtipné , že akurát dnes som na svoj blog písala aj o The Perks Of Being A Wallflower a presne ten "quote" som tam chcela napísať , ale potom som si povedala , že to tam nedám , pretože by som sa moc rozpisovala a ja keď sa rozpíšem tak to dopadne asi tak ako teraz. Mimochodom na Youtube ťa sledujem už od tvojich začiatkov a musím povedať , že tvoje videá sú veľmi prepracované a máš u mňa veľký rešpekt za to čo robíš.

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images